Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Urząd Gminy Rogów
Herb Urząd Gminy Rogów

Czwartek 21.12.2017

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Kierownictwo Urzędu - Sekretarz

Sekretarz Gminy



Funkcję Sekretarza sprawuje

Jolanta Gabrych-Walczak

Tel: 46 874 80 12 wew. 12

sekretarz[at]rogow.eu

Sekretarz Gminy - zapewnia warunki sprawnego funkcjonowania Urzędu oraz zabezpiecza prawidłową organizację pracy bieżącej w Urzędzie zgodnie z obowiązującymi przepisami.


Do zadań Sekretarza należy w szczególności:  

  1. wykonuje funkcje Wójta w zakresie i na podstawie udzielonych pełnomocnictw;
  2. pełni zastępstwo Wójta podczas jego nieobecności i nieobecności Zastępcy Wójta w zakresie kierowania Urzędem;
  3. wykonuje funkcje kierownika administracyjnego Urzędu i w tym zakresie: 
    1. opracowuje projekt i zmiany Regulaminu,
    2. opracowuje projekty struktury organizacyjnej Urzędu,
    3. opracowuje projekt podziału zadań pomiędzy poszczególne komórki organizacyjne Urzędu i poszczególnych pracowników,
    4. przedstawia propozycje zakresów czynności i odpowiedzialności dla poszczególnych stanowisk pracy,                      
    5. przedstawia Wójtowi propozycje w zakresie zmian personalnych i doskonalenia zawodowego pracowników,  
    6. nadzoruje czas pracy pracowników Urzędu,                         
    7. organizuje działania na rzecz pełnej informacji o działaniach  Urzędu oraz właściwego wizerunku Urzędu,
    8. nadzoruje działania na rzecz racjonalizacji kosztów utrzymania i wyposażenia Urzędu oraz zaopatrzenia w materiały biurowe,
    9. przedkłada Wójtowi propozycje w zakresie usprawnienia pracy Urzędu;             
  1. współpracuje z Radą nadzorując pracę stanowiska d/s obsługi organów samorządowych, nadzorując przygotowanie materiałów pod obrady sesji Rady;
  2. współpracuje z sołectwami w zakresie organizacji działań sołectw;     
  3. organizuje bibliotekę Urzędu i dba o uzupełnianie zbiorów, zwłaszcza aktów normatywnych i wydawnictw fachowych;
  4. sporządza protokóły z przyjęcia ostatniej woli – testament allograficzny;
  5. prowadzi centralny rejestr umów zleceń;
  6. koordynuje działania w zakresie remontów Urzędu, wyposażenia oraz zaopatrzenia;
  7. organizuje realizację zadań Gminy związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem referendów i wyborów: 
    1. organów samorządowych,
    2. do Sejmu i Senatu RP,
    3. Prezydenta RP,
    4. do Parlamentu Europejskiego,
    5. ławników sądowych; 
  1. koordynuje organizację prac związanych ze spisami statystycznymi rolnymi i ludności;
  2. nadzoruje prowadzenie akt osobowych pracowników, realizację obowiązków i uprawnień wynikających ze stosunków pracy, ewidencję czasu pracy i urlopowania, zapewnienia warunków bhp i ppoż. w Urzędzie;
  3. koordynuje działania w zakresie kontroli zewnętrznych Urzędu;
  4. wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa oraz poleceń lub upoważnienia Wójta.

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Radosław Lewandowski
(2007-07-30 12:52:27)
Ostatnio zmodyfikował:
Krzysztof Boberek
(2011-05-23 10:44:26)
 
 
ilość odwiedzin: 687188

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X