Kierownictwo Urzędu - Sekretarz
Sekretarz Gminy
Funkcję Sekretarza sprawuje
Jolanta Gabrych-Walczak
Tel: 46 874 80 12 wew. 12
Sekretarz Gminy - zapewnia warunki sprawnego funkcjonowania Urzędu oraz zabezpiecza prawidłową organizację pracy bieżącej w Urzędzie zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Do zadań Sekretarza należy w szczególności:
- wykonuje funkcje Wójta w zakresie i na podstawie udzielonych pełnomocnictw;
- pełni zastępstwo Wójta podczas jego nieobecności i nieobecności Zastępcy Wójta w zakresie kierowania Urzędem;
- wykonuje funkcje kierownika administracyjnego Urzędu i w tym zakresie:
- opracowuje projekt i zmiany Regulaminu,
- opracowuje projekty struktury organizacyjnej Urzędu,
- opracowuje projekt podziału zadań pomiędzy poszczególne komórki organizacyjne Urzędu i poszczególnych pracowników,
- przedstawia propozycje zakresów czynności i odpowiedzialności dla poszczególnych stanowisk pracy,
- przedstawia Wójtowi propozycje w zakresie zmian personalnych i doskonalenia zawodowego pracowników,
- nadzoruje czas pracy pracowników Urzędu,
- organizuje działania na rzecz pełnej informacji o działaniach Urzędu oraz właściwego wizerunku Urzędu,
- nadzoruje działania na rzecz racjonalizacji kosztów utrzymania i wyposażenia Urzędu oraz zaopatrzenia w materiały biurowe,
- przedkłada Wójtowi propozycje w zakresie usprawnienia pracy Urzędu;
- współpracuje z Radą nadzorując pracę stanowiska d/s obsługi organów samorządowych, nadzorując przygotowanie materiałów pod obrady sesji Rady;
- współpracuje z sołectwami w zakresie organizacji działań sołectw;
- organizuje bibliotekę Urzędu i dba o uzupełnianie zbiorów, zwłaszcza aktów normatywnych i wydawnictw fachowych;
- sporządza protokóły z przyjęcia ostatniej woli – testament allograficzny;
- prowadzi centralny rejestr umów zleceń;
- koordynuje działania w zakresie remontów Urzędu, wyposażenia oraz zaopatrzenia;
- organizuje realizację zadań Gminy związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem referendów i wyborów:
- organów samorządowych,
- do Sejmu i Senatu RP,
- Prezydenta RP,
- do Parlamentu Europejskiego,
- ławników sądowych;
- koordynuje organizację prac związanych ze spisami statystycznymi rolnymi i ludności;
- nadzoruje prowadzenie akt osobowych pracowników, realizację obowiązków i uprawnień wynikających ze stosunków pracy, ewidencję czasu pracy i urlopowania, zapewnienia warunków bhp i ppoż. w Urzędzie;
- koordynuje działania w zakresie kontroli zewnętrznych Urzędu;
- wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa oraz poleceń lub upoważnienia Wójta.
Wytworzył:
Udostępnił:
Radosław Lewandowski
(2007-07-30 12:52:27)
Ostatnio zmodyfikował:
Krzysztof Boberek
(2011-05-23 10:44:26)